Arriba l'horari d'hivern · Llega el horario de invierno

27 de octubre de 2023 Noticias

La propera nit de dissabte 28 a diumenge 29 d’octubre es procedirà a retardar l’hora. Així, quan siguin les dues de la matinada els rellotges s’hauran de retardar fins a les dues.
Aquest canvi es fa a tots els països de la Unió Europea amb la intenció d’ajustar la jornada laboral a les hores de llum natural.  Les autoritats europees estudien fa temps suspendre el canvi d’hora i que els rellotges no es moguin durant tot l’any però la falta de consens està endarrerint la decisió al respecte: sobre si continuar com fins ara o definir quin horari es fixa finalment; el d’hivern o el de primavera.

La próxima noche del sábado 28 al domingo 29 de octubre se procederá a retrasar la hora. Así, cuando sean las tres de la madrugada los relojes deberán retrasarse a las dos.
Este cambio se hace en todos los países de la Unión Europea con la intención de ajustar la jornada laboral a las horas de luz natural. Las autoridades europeas estudian hace tiempo suspender el cambio de hora y que los relojes no se muevan durante todo el año, pero la falta de consenso está retrasando la decisión al respecto: sobre si continuar como hasta ahora o definir qué horario se fija finalmente; el de invierno o el de primavera.



© 2017 30Virtual. TODOS LOS DERECHOS RESERVADOS. Aviso legal.